Kariyeradam’ın Parmak Isırtan Başarısı

Hizmet kalitesi bakımından Türkiye’nın en iyi uzaktan eğitim şirketi Kariyeradam, önemli bir başarıya imza attı.   Kariyer Adam ‘ın Genel Müdürü Ercüment Diler, Kariyer adam’ın  özellikle 2010 yılından itibaren büyük bir değişim ve gelişme gösterdiğini belirtti. Kariyeradam’ın rakipleriyle artık dünya pazarında çok rahat şekilde rekabet edebildiğini ifade eden Dil, en iyi olmayı hedeflediklerini vurgulayarak, şunları söyledi: “Kariyeradam, Türkiye’nin […]

Yazar: Bilal - Tarih: 22 Mayıs 2017 19:53
Kariyeradam’ın Parmak Isırtan Başarısı

Hizmet kalitesi bakımından Türkiye’nın en iyi uzaktan eğitim şirketi Kariyeradam, önemli bir başarıya imza attı.

 

Kariyer Adam ‘ın Genel Müdürü Ercüment Diler, Kariyer adam’ın  özellikle 2010 yılından itibaren büyük bir değişim ve gelişme gösterdiğini belirtti.

Kariyeradam’ın rakipleriyle artık dünya pazarında çok rahat şekilde rekabet edebildiğini ifade eden Dil, en iyi olmayı hedeflediklerini vurgulayarak, şunları söyledi:

Kariyeradam, Türkiye’nin en çok şehrine eğitim veren bir kurumdur. Uzaktan Eğitim Kurumları arasında Türkiye de birinci Avrupa’da 4.sırada Dünyada da  13.en iyi uzaktan eğitim kurumudur.Bu alanda Avrupa’da  Hizmet kalitesi bakımından da Avrupa’nın en iyi çıkış yapan uzaktan eğitim kurumu ödülünü aldık”

Kariyeradam’ın 75 şehir ve 14 ülkede eğitim gerçekleştirdiğini vurgulayan Diler, 3 şehirde daha sınav merkezi açacağını sözlerine ekledi.

BENZER HABERLER
Yorum Yap
İsminiz
E-Posta Adresiniz
Yorumunuz

Yapılan Yorumlar

Erdinc
01 Ocak 2017 - 22:33

Bende bu kursa kasim 2016 basladim ocak yada subat 2017 de sinava girecem insallah bende guzel puan alıp ise yerlesirim

ahmet
14 Mart 2017 - 11:43

Bursa Osmangazide bir firmada 24.06.2016 saat 10-11 arası görüşmeye katıldım. Beni orada karşıladılar. İş başvuru formunu doldurduktan sonra Bölge Müdürü ile görüşmeye girdim. İlk olarak yapılacak işin işleyişinden bahsetti. Bursa Merkez olmak üzere Bursa,Yalova,Balıkesir,Çanakkale şehirlerinde yer alan şubelerinde çalışan yaklaşık 140 personelden sorumlu birini aradıklarını söylediler. Personellerin kuruma bağlılıkları, çalışma zamanlarındaki problemleri(oluşan problemlerin çözülebilmesi için neler yapılması gerektiği), zaman zaman şubelere ziyaretler ve bu 4 şehre alınacak personellerin mülakatlarını gerçekleştirme gibi çalışma alanlarını kapsayacak personel aradıklarını ilettiler.

Mülakatta sorulan sorular
1-) Aynı şubede çalışan 3 işçi aynı anda işi bıraktığında işin aksamaması için acil olarak nasıl bir çözüm yoluna gidersin?

Deniz Kaya
15 Nisan 2017 - 15:50

İnternette doldurmuş olduğum bir form sayesinde tanıştım kendileriyle. Eğitim Danışmanları beni aradı. İki aylık uzaktan eğitim sürecinden sonra sınavdan başarılı olunması halinde istihdam sağlandığını söyledi. En kötü sertifikamı cv’me koyarım diye düşündüm, kaydoldum ben de. Eğitimler çok keyifli ve öğreticiydi. Neredeyse bütün holdinglerin uzman personellerinden ders aldık. Üskadar’da Halil Rüştü İlkokulunda sınava girdim. Dersleri düzenli takip edip ödevleri yapmak sınavdan geçmek için yeterli ilk etapta. 100 üzerinden 90 aldım ben de. 11 tane iş mülakatına gittim toplamda. Bana en uygun olanını seçtim. Yaklaşık bir buçuk yıldır çalışıyorum İnsan Kaynakları alanında. İşimden gayet memnunum. Kariyeradam’a çok teşekkür ederim.

yağmur baran
01 Mayıs 2017 - 17:39

Kariyeradam eğitim kurumlarıyla, 2014 yılında katıldığım insan kaynakları teşvik programıyla tanıştım. Uzun bir süre işsiz kaldıktan sonra iş yönlendirme garantili kurs olduğu için, Devlet ile beraber çalıştığı için Kariyeradam’a kayıt oldum. İyi ki de olmuşum. Bugün, onların sayesinde girdiğim işimde neredeyse 1,5 yılımı devireceğim. Ankara’da özel bir hastanede insan kaynakları departmanında çalışıyorum. İşimi çok seviyorum her şeyden önce. İyi, uygun ve keyifli bir iş bulmak çok zor. Sadece eğitim almadık biz kariyeradam’dan, öğretim de aldık. Bize işte nasıl verim alınabileceğinden tutun da, nasıl konuşmamız gerektiğine, doğru cv hazırlamadan, giyim tarzına kadar en ince ayrıntıdan en önemli konuya kadar iş dünyasından örnekler verdiler. Öyle ver parayı, al sertifikayı tarzı kurslardan değil kesinlikle. Zaten derslerle ilgilenmeyen, düzenli giriş yapmayanlar işe yönlendirilmiyor asla. sonrada problemler çıkıyor. Bizim insanımız kolay yoldan para kazanmaya, iyi niyeti kötüye kullanmaya çok meyilli malesef. herkes 550 lira verdiği için hiçbir şey öğrenmeden, hiçbir çalışma göstermeden işe girileceğini zannediyor. Böyle bir düşünceniz varsa asla kaydolmayın Kariyeradam’a. Eğer gerekli çalışmayı yapacaksanız, insan kaynakları uzmanlığını kendinize meslek olarak görüp bu işi araştırıp, öğrenecekseniz, arzulu olacaksanız gidin kariyeradam’a.

Kemalettin Sağcı
07 Mayıs 2017 - 15:34

pek çok insanı bünyesinde eğiterek iş dünyasına kazandırıyorlar. Hilton insan kaynakları departmanında çalışıyorum kariyeradamın desteğiyle. Eski öğrencilerdenim. Şimdiki öğrencilere tavsiyem, güncel bilgilerini iyi bilsinler. Tecrübeden daha önemli artık. İşkur ile bakanlık desteklerini arttırmış duyduğum kadarıyla. Şimdi çok daha fazla insan istihdam edilecek. Kariyeradam’a kayıt olmak için tam zamanı. Bundan beş yıl sonra, insan kaynakları alanı çok patlayınca pişman olacaksınız. Bir an önce işi öğrenerek çalışmaya başlayın. Şu an çok fazla açık var. Kariyeradam bu açığı kapatmaya tek başına çalışıyor. Okul ve mezun sayısı artınca işler azalacaktır. O yüzden erken davranmakta fayda var benim düşünceme göre.

vahide
08 Mayıs 2017 - 15:37

Kariyeradam’a ne kadar teşekkür etsem azdır heralde. Üniversite son sınıftayken öyle cv’ye koyarım, belki avantaj olur sertifika almış olmak falan diye yazıldım ben kariyeradam’a. ancak sonrasında onlar sayesinde iş sahibi oldum. Sırma Grup’ta insan kaynakları uzmanı olarak çalışıyorum. Üniversite mezunları hiçbir şekilde iş bulamazken, kariyeradam’ın öğrencilerinin iş bulması tamamen sistemle alakalı bir şey. Bakanlıklar ve firmalar bu konuda çok büyük çalışmalar yaptı. Sonuna kadar desteklenmesi gerekiyor kariyeradam’ın. iş yok diyip hiçbir şey yapmazsanız tabii ki de iş bulamazsınız.

gamze topuzlu
10 Mayıs 2017 - 16:57

Geçen sene öğrencileri olmuştum ben de. iş hayatı için yaşadığım en büyük deneyimlerden biriydi kariyeradam. Çok güzel insanlarla tanıştım. Sınfın birçoğu işi öğrenmek için gelmiş öğrencilerdi. O anlamda çok avantajlıydı. Herkes birbirine soru soruyor, yanlışını düzeltiyor, en ince ayrıntısına kadar işi öğrenmek istiyor. Kurs bitiminde kendi hayatımdaki problemler yüzünden bir süre çalışmamam gerekiyordu ailevi bir mesele için. Birçok arkadaşım kariyeradam’ın iş yönlendirmeleriyle çok uygun koşullarda işe başladılar, ben kaçırmıştım. Geçen hafta ofislerine giderek durumu anlattım. Aradan bir sene geçse de bana iş yönlendirmesi yapabilip yapamayacaklarını sordum. Sonuçta şimdiki program dahilinde birçok kişi vardı. Onların da hakkını yemek istemem. Ercüment Bey çok ilgilendi benimle. Hemen telefon açtılar şirket yöneticilerine. Eldeki boş pozisyonlardan benim için en uygun olanlarını değerlendirdik. Hemen o gün orada, üç tane mülakat ayarladı bana kariyeradam’a. İki tanesine girdim, çok güzel geçti şimdi haber bekliyorum. Bir diğeri de bu hafta içinde olacak. Açıkcası hiç bu kadar ilgileneceklerini düşünmüyordum. Kariyeradam, öyle basit sıradan bir eğitim kurumu, bir şirket değil kesinlikle. İnsanların, öğrencilerinin sorunlarıyla sonuna kadar ilgilenen, istihdam sağlamak için canla başla uğraşan bir kuruluş kariyeradam. şu devirde, böyle insanlara rastlamak inanın çok değerli.

Şevval
13 Mayıs 2017 - 21:36

2011 yılında 16. grup insan kaynakları öğrencileriyim. ben de kariyeradam’ın işe yerleştirdiği şanslı kişilerdenim. aslında şans da değil. olması gerekeni yaptım. dersleri düzenli takip edip, azimle öğrenmeye devam ettim. hala da ediyorum tabi. insan kaynakları, çok önemli bir konu. hele ki son yıllarda daha da değerli hale geldi. bu alanda donanımlı personele çok ihtiyaç var. zaten o yüzden var bu kurslar. ben 2011’in sonlarında girdim işe. 5 yıldır insan kaynakları alanında çalışıyorum. kariyeradam’dan aldığım eğitim, üniversite’den aldığım eğitimden bin kat daha işime yaradı desem abartmış olmam herhalde. neticede üniversiteden mezun olduğum işi değil, kariyeradam’dan aldığım eğitimin işini yapıyorum 5 yıldır.

Bülent Yavuz
16 Mayıs 2017 - 01:19

bugün eğitim kurslarına kayıt oldum, bizzat ofislerine giderek. çok yoğun çalışıyorlardı. sırada bir sürü kişi, susmayan telefonlar. ona rağmen büyük bir titizlikle herkesle ilgilendiler. internetteki birkaç kötü yorum kafama takılmıştı, merak edip sordum. bazen iyi niyeti kötüye kullanan öğrenciler de olabiliyormuş. kayıt yaptırdıktan sonra hiçbir derse gelmeyip, önerilen işleri beğenmeyen öğrenciler. çoğunluğu o tarz öğrencilerin şikayetleriymiş. çok normal bence. bir yerin avantajları varsa hemen kötüye kullanıyor insanlaar. derse gelmiyorsan, başarılı, ilgili, azimli değilsen seni neden işe soksunlar. ben çok umutluyum buradan. buranın adını daha çok duyacaksınız söyliyim. kariyeradam daha çok ses getireceğe benziyor. Dersler başlayacağı için çok heyecanlıyım. Ben de bıraktıkları izlenim kusursuza yakın açıkcası.

canan
20 Mayıs 2017 - 12:46

Aldığı övgüleri sonuna kadar hakeden bir eğitim kurumu kariyeradam. Uzman hocalardan, işi en ince ayrıntısına kadar öğrendik. Eğitim sonrası süreçte iş yönlendirmeleri başlarken o kadar çok destek oldular ki, benim için çok değerliydi bu tutumları. Kendilerinin refaransı ve özeniyle bir lojistik firmasında insan kaynakları uzman yardımcısıyım. Ne kadar teşekkür etsem yetersiz kalır herhalde. İnsanları meslek sahibi yapıyor olmaları çok kıymetli bir şey şu devirde.

Hülya B.
07 Kasım 2017 - 16:20

İnternet üzerinden başvuru yaptım. Hemen geri dönüş yaptılar. Evraklarımı gönderdim. Onay bekliyorum, inşallah onaylanır hemen eğitime başlamak istiyorum.

Oya K..
08 Kasım 2017 - 16:31

Bu isim internette her yerde karşıma çıkmaya başladı. Merak araştırma yaptım ve kariyer adamın verdiği insan kaynakları eğitimine başvuru yapmaya karar verdim.
Formu doldurdum, 1 gün sonra yetkililer beni aradı ve eğitim hakkında merak ettiklerimi sorma fırsatı buldum. Yüz yüze görüşmek için Ankara’da ki şubesine gittim evraklarımı elden teslim ettim. Çalışanları çok sıcakkanlı her soruma sıkılmadan cevap verdiler teşekkürler.

Cemre D..
10 Kasım 2017 - 16:53

Eğitim verip ardından iş yönlendirmesi yapmak gerçekten büyük bir fırsat. Bu sistemden çok haberim oldu eğer daha önce görseydim vakit kaybetmeden başvuru yapardım. Zararın neresinden dönersek kardır. Başvurumu yaptım, evraklarımı göndrdim, oany gelirse eğitime başlayacağım hakkımızda hayırlısı olsun.

Erdinç G..
07 Aralık 2017 - 18:37

Evraklar kabul edilirse bende eğitime başlayacağım. İnternet üzerinden katılım sağlanıyormuş eğitime bence en iyisi. Eğitim için bir yere gitmeye kalksan git gel zaman kaybı olacak. Resmen eğitim ayağımıza geliyor.

Nurcan A.
08 Aralık 2017 - 18:28

Bu eğtim programıyla alakalı uzun bir araştırma yaptım. İnternette iyi yorumlar olduğu kadar kötü yorumlarda vardı. Emin olamadım ve Kızılay’da bulunan şubeye gittim. En ince ayrıntıya kadar her şeyi sordum.En merakettiğim kısım iş yönlendirmesi oldu zaten. Eğtim sonunda geçme notunu alan herkesin yönlendirmesi yapılıyomuş yani firmalarla görüşme şansı elde ediyoruz. Ben başvurumu yaptım, hayırlısı olsun bakalım.

Gülen K.
11 Aralık 2017 - 18:50

Eğitim devam ediyor, hocalardan memnunum. Derslerin zor yanlarıda var tabi k i, ama çalışırsam üstesinden geleceğime inanıyorum. Umarım sınavdan geçerli notu alırım. İş yönlendirme sürecimi sabırsızlıkla bekliyorum. İş ve meslek danışmanı CV’mi düzeltmeme yardım edicekmiş bence sizde düzeltin eksiğiniz kalmasın.

Evrim Ş.
13 Aralık 2017 - 18:19

İnsan kanakları ile ilgili çok faydalı bir eğitim, aldığım eğitimle mesleki açıdan kendimi geliştiriyorum ve iş hayatımda karşıma çıkacak her türlü konu hakkında bilgi sahibi oluyor. Eğitim benim için kusursuz bir şekilde devam ediyor. Eğitim uzaktan olduğu için ders kaçırma derse girememe gibi bir sorunumn olmuyor.

Ezgi B
14 Aralık 2017 - 18:27

Uzaktan eğitim olmasa bende bu eğitime katılamazdım, internetten derse katılmak büyük kolaylık sağlıyor, teknolojinin ne kadar geliştiğini daha iyi gördüm. dersler iyi gidiyor çalıştığım halde zorlanmadan takip ediyorum.

Burak Ş.
19 Aralık 2017 - 18:18

İş yönlendirme programı sayesinde 2 firmayla görüştüm. Son gittiğim firmayla mülakatım çok iyi geçti. 2. görüşmeye çağırdılar. Çok heyecanlıyım. İnşallah istediğim gibi olur herşey.

Aysel K.
25 Aralık 2017 - 18:23

İnsan kaynakları alanında eğitim veren işkur izni ile açılmış özel istihdam bürosu. İş bulmak yeni mezun olan gençler için eziyet haline geldi. Kariyer adamın eğitimi ve iş yönlendirmeleri gençlere bu süreçte çok yardımcı oluyor. Her adımda yardımcı oluyorlar.

Beril Ö.
26 Aralık 2017 - 18:20

Bu eğitim programı sayesinde 2. iş görülşmeme gittim. Önceden meslek danışmanının yardımlarıyla cv hazırlamıştım. Mülakatta ne yapmam gerektiği ile ilgili beni bilgilendirmişlerdi o yüzden çok rahattım. Görüşmem iyi geçti 1 hafta sonra 2. görüşmeye çağırdılar. Çok heyecanlıyım, haber bekliyorum.

Yağmur S.
03 Ocak 2018 - 18:53

Uzun bir süre iş aradım, mezun oldum ve yaklaşık olarak 1 yıldır iş arıyorum. İnternetteiş yönlendirmeli eğitim programını gördüm, formu doldurdum. Evraklar için aradılar, evraklarımı kargoya verip gönderdim. 2 gün sonra onaylandığı haberi geldi. Eğitime başladım, süreç çok çabuk ilerledi. Sınava girdim orta seviye bir not alsım bu beni ilk başta tedirgin etti ama iş yönlendirme sürecim başladığında öyle olmadığını anladım. Haftaya Salı günü bir firma ile görüşmem var, dua edin benim için.

Canan K.
15 Ocak 2018 - 18:14

Cuma günü Kızılay’da bulunan ofislerine gittim. Bende bir arkadaşımdan duydum bu eğitim programını. İŞKUR izni ile çalışan özel bir istihdam ofisiymiş. İstihdam alanında birçok çalışmaları var. İş yönlendirmesi için tanınmış firmalarla anlaşma yapmışlar. Bazı firmaları bana gösterdiler içlerinde Dedeman, Koç,FIAT gibi firmalar vardı.

Orhan Ö.
17 Ocak 2018 - 18:29

Emeğinizin karşılığını sonuna kadar alıyorsunuz, öğrencilerini iş hayatını hazırlayıp mesleki anlamda donanım kazandıran ve sadece bununla kalmayıpöğrencisini işe yerleştirebilmek için büyük çaba sarfeden eğitim kurumu. Sayenizde Perşembe günü 2. görüşmeme gidicem. Siz olmasaydınız böyle büyük bir firma ile görüşme şansını yakalayamazdım. Emeğiniz için çok teşekkür ederim.

Eray Ö.
05 Şubat 2018 - 18:22